צילום מתוך דמו דיי בזום- קרדיט- מעוףטק עכו

באירוע הסיום- DEMO DAY הוצגו 8 הסטארטאפים ב- ZOOM

המחזור השני של אקסלרטור (מאיץ טכנולוגי) MaofTech  בעכו התחיל את פעילותו כחודש לפני תחילת משבר הקורונה, היזמים והמנטורים לא פסקו מהעבודה לרגע וכיאה לסטאטראפיסטים, מצאו את הדרך היעילה ביותר לקיים את התכנית במלואה ולהביא להצלחתה, עם 8 מיזמים טכנולוגים חדשים.

עיריית עכו, משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מערך השטח מעוף, הקימו את האקסלרטור (מאיץ טכנולוגי) הראשון בעכו לפני כשנתיים, אשר התכנים והניהול המקצועי בו ניתנו על ידי חברת Cinnovate. השבוע הסתיים המחזור השני בתכנית באירוע חגיגי ומרגש שהתקיים ב– ZOOM.

במהלך האירוע הוצגו 8 הסטארטאפים החדשים שהוקמו על ידי יזמים בוגרי האקסלרטור, שקיבלו במשך חצי שנה מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים אשר ליוותה אותם מתחילת הדרך ועד הפיכתם למיזמים טכנולוגים, אשר בשלים לתהליך גיוס מימון. לאחר שהוצגו הסטארטאפים נבחר המיזם שהוצג באופן הכי משכנע ובעל פוטנציאל, על ידי קהל המשתתפים והמשקיעים- הסטארטאפ– Y travel – פלטפורמה ליצירה ושיתוף של תכני וידאו ע"י משפיענים בתחום התיירות, של היזם ינון אלנתן, אשר יזכה להציג בפני פאנל משקיעים וקרנות ובכניסה ישירה לשלב האחרון לתכנית SigmaLab  בחיפה מבית Sarona Ventures וקרן הון הסיכוןEntrée Capital .

את הדמו דיי הובילו תמר ערבה, מנהלת האקסלרטור וקלאודיה בן יעקב מנהלת מקצועית מטעם סינובייט. השתתפו וברכו: שמעון לנקרי – ראש עיריית עכו, שרי גולדשטיין – סגנית ראש העיר עכו, נעמי היימין-רייש סגנית מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, ד"ר נורית איל – מנהלת תכנית MaofTech הארצית, אילן בן דור – מנכ"ל מעוף מישור החוף והגליל המערבי, המנטורים, היזמים, משקיעים, ואורחים נוספים.

8 הסטארטאפים:

VMS – Vaccine Management Solution– מערכת לניהול חיסונית לצוות הרפואי בארגוני בריאות.

Nature Remedies– one stop shop for natural health

Cleanit מכונה לניקוי ויבוש מברשות איפור.

Y travel – פלטפורמה ליצירה ושיתוף של תכני וידאו ע"י משפיענים בתחום התיירות.

Scubasafe– מערכת צלילה אוטומטית לחוויית צלילה בטוחה ומיטבית.

DressApp– פלטפורמה לשיתוף ארון הבגדים והתאמת הבגדים בצורה מהירה וישירה.

Grow'in Out– תכנית וירטואלית לפיתוח מנהיגות ומיומנויות אישיות ובינאישיות לבני נוער.

Nyobi– כלי תחבורה מזערי עירוני, להורה ולילד – micro mobility stroller .

שמעון לנקרי ראש עיריית עכו: "אנו מברכים על כל יוזמה לפתיחה והקמת עסקים חדשים בעכו. כל יזם רוצה לחלום ולהשפיע ועצם העסקת עובדים זו משימה לא קלה, אך חשובה ותורמת הן בהיבט החברתי והן בהיבט הכלכלי. אנו בעירייה נמשיך לסייע ליזמים ובעלי עסקים לקידום העסקים בעיר".

תמר ערבה, מנהלת האקסלרטור מטעם מעוף-טק: "אירוע הסיום לתכנית האקסלטור הוא תמיד מרגש, במיוחד בימים של התמודדות עם מגפת הקורונה, ועבודה מרחוק. היזמים עברו כברת דרך משמעותית בחצי השנה האחרונה, הגיעו לתוצאות מוצלחות אשר ניכרות בפרזנטציות משכנעות, ובחברות סטארטאפ שקמו הלכה למעשה. אנחנו מאמינים כי האקסלרטור מביא בשורה משמעותית לגליל המערבי, בהיותו בית ליזמים ולאנשי טכנולוגיה, להכיר, להתחבר ולייצר שיתופי פעולה פוריים ולהעצים את האקוסיסטם האזורי. אנחנו מאחלים הצלחה לסטארטאפים עם התקדמותם לשלב הבא- של גיוס שותפים אסטרטגיים, לקוחות ומשקיעים. בקרוב נקיים את הדמו די של אקסלרטור נהריה".

קלאודיה בן יעקב, המנהלת המקצועית , מטעם חברת סינובייט: "תוכניות לקידום יזמות טכנולוגית חדשנית, הן הדרך שלנו בפריפריה ליזום מקורות תעסוקה איכותיים. יש בצפון משאב אנושי איכותי שמגיע לעולם היזמות החדשנית טכנולוגית ולהקמת סטארטאפים אחרי שצבר ניסיון בעולם העסקי. אני עוסקת בפיתוח עסקי יזמי מזה 10 שנים בצפון ותמיד ידעתי שהאקוסיסטם היזמי בצפון יביא מאפיינים חדשים לאקוסיסטם הישראלי והגלובלי וכך קורה. מאחלת לכל היזמים בוגרי התוכנית הצלחה ומצפה לראות אותם כחברות סטארט-אפ מצליחות שבסיסן בצפון. מקווה שתוכנית זו תעודד חברות גדולות, עיריות וגופי ממשלה להמשיך ולהשקיע בקידום יזמות חדשנית טכנולוגית בגליל".

צילום מתוך דמו דיי בזום- קרדיט- מעוףטק עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here