נצרת עילית מגדילה את ההשקעה העירונית בחינוך
עיריית נצרת עילית

זו שנה רביעית ברציפות שעיריית נצרת עילית מגדילה את ההשקעה העירונית בחינוך

נצרת עילית מגדילה את ההשקעה העירונית בחינוך
עיריית נצרת עילית

ב – 2019 עיריית נצרת עילית תגדיל  ב 1.5 מיליון ₪ את השתתפותה נטו בתקציב החינוך. התוספת תתמקד בהגדלת מספר הסייעות בגני הילדים, יישום תכנית עיר מנגנת, הנגשת מוסדות חינוך והיסעים.   מהעירייה נמסר כי התקציב לשנת הכספים 2019 עומד על סך 303,107 מיליון ₪ . "התקציב אושר בוועדת הכספים ויובא בימים הקרובים לאישור מליאת מועצת העיר" נמסר מהעירייה וצוין כי "התקציב מבטא חלוקת משאבים שהיא המשך רציף של יישום תכנית ההתחדשות העירונית בדגש על שיפור איכות חיי התושבים".

לצד העשייה העירונית שתכנית ההתחדשות הכוללת, תחום החינוך ימשיך לעמוד בראש ויזכה גם בשנה הקרובה בתוספת תקציבית . ראש העיר פלוט הגדיר את החינוך כמוביל איכות חיים עירונית. "כשאנחנו מדברים על ההשקעה בחינוך זאת לא סיסמה, זה מספרים שמופיעים בסעיפי התקציב ומהווים חלק נכבד ממנו" הסביר.

התקציב השוטף ותקציבי הפיתוח ב 2019 מבטאים את היקף ההשקעה האדיר בהמשך שדרוג תשתיות אורבניות ויישום תכנית התחדשות של המרחב הציבורי : חזות עיר מטופחת, פארקים, גינות, הצבת פחים טמוני קרקע ומערך שירותים משופר לתושב.  "השנה הקרובה תביא עמה המשך פעילות נרחבת בתחום זה, תוך שימת דגש על צרכיה של כל שכונה ושכונה במרקם העירוני במסגרת תכנית חלוקת העיר לאשכולות" נמסר מהעירייה וצוין כי מטרת התכנית שיוצאת לביצוע  ממש בימים אלה היא להנגיש את שירותי העירייה לתושבים ולהעניק להם כתובת זמינה לכל ענין ובקשה. ראש העיר פלוט ציין כי שמירה על רצף העשייה העירונית הוא האתגר הגדול ביותר העומד בפני התנהלות הרשות בשנת 2019,וזאת על רקע הגזירות השונות שהונחתו על הרשות. "למרות הכל, השירות לתושב יעלה מדרגה " אמר פלוט "תכנית העבודה השנתית של העירייה תעניק תשומת לב מיוחדת לנושא הביטחון האישי, ניקיון וחזות עיר מטופחת. "

התקציב מתייחס ממקום של כבוד גם לתחום השילוב החברתי בדגש על חיזוק גאוות היחידה, העצמת צעירים, קליטת משפחות חדשות והרחבת תכנית "עיר ללא אלימות"  – סך כל השקעה בתחומים הנ"ל מסתכמת ל כ 10.7 מיליון ₪ , שהם גידול של 1.4 מיליון ₪ ביחס לשנה שעברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here