קידום אתרים אורגני
קרדיט pixabay

הפרסום בגוגל הינו היעיל ביותר בגלל השימוש הרחב במנוע חיפוש זה. אתרי האינטרנט משתמשים בגוגל להעברת תכנים, לפרסום ולמכירות. כך, הם משרתים את בעליהם בדרך הטובה והיעילה ביותר. על מנת לחשוף אותם בצורה המרבית ביותר לקהל הלקוחות הקיים, הפוטנציאלי, ולכלל הגולשים יש צורך לקדם אותם על מנת שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. חשיפה לקהל רחב ככל האפשר מובילה לכניסה לאתר, לשהייה בו ולביצוע פעולות רבות. את הקידום מבצעים בשתי דרכים עיקריות. קידום ממומן ואורגני.

הממומן נעשה על ידי הקלקות על מילות מפתח נבחרות. ככל שהן מרובות יותר, כן, מנועי החיפוש של גוגל יקדמו את האתר קדימה. הוא נחשב למהיר, יחסית, אבל יקר מאוד.  קידום אורגני מבוסס אף הוא על מילות וביטויי מפתח אותם שוזרים בתוך תוכן מגוון, ולרוב, מאמרים בעלי אופי שיווקי, או  מאמרים המספקים מידע רלוונטי ועוד. מילות המפתח נבחרות על ידי בעל האתר בשיתוף עם מומחים לקידום אתרים. הן אמורות לתאר באופן ממוקד וברור את פעילות העסק או פעילות המחלקה/המוצר/השירות אותם רוצים לדחוף קדימה.

למשל: עסק העוסק בהובלות תכולת דירות יבחר ביטוי כמו "פינוי דירות", אינסטלאטור ישתמש בביטוי "פתיחת סתימות" וכן הלאה. את התוכן כותבים קופירייטרים מקצועיים המקפידים על שזירת הביטויים בצורה הומוגנית בתוך המשפטים. הכתיבה חייבת להיות ממוקדת, בהירה ומסודרת. התוכן חייב להיות איכותי, מחדש ובעל משמעות. מנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות כתיבה איכותית המוסיפה ערך לקוראים, ולכן, יקדמו תוכן מוצלח שכזה. הקלקה על מילות מפתח תקדם את האתר וככל שתהיינה רבות יותר כן, יגדל הסיכוי לקידום.

קידום אתרים אורגני מחייב כתיבת מאמרים רבים על מנת שיהפוך לאפקטיבי. לעומת זאת, הוא נחשב לזול, יחסית, לממומן, ובנוסף, התוכן מעשיר כל אתר במידע מגוון השופך אור על פעילות העסק ספציפית ועל כל התחום בכללותו. תוכן נשמר באתר לאורך זמן ותמיד ניתן להוסיף עליו, לשנותו ועוד, כך שלקוחות המחפשים מידע רב יכולים לקבלו באתר. ערך האתר והעסק עולה בשל כך והוא נחשב לרציני מאוד ביחס לאחרים דלי תוכן. ניתן להכניס מאמרים באתרים שונים ולקשרם לאתר אותו רוצים לקדם.

מומחים לקידום עוסקים כל העת בחיפוש אחר פעולות התורמות לקידום האתר. הם משתמשים בכלים שונים למעקב ומדידת ביצועים. הם יכולים לשזור מאמרים באתרים שונים ולקשר אותם לאתר אותו רוצים לקדם ועוד. כל הייעוץ והטיפול נעשה בשקיפות מלאה מול הלקוח וכמובן, תוך כדי התייעצות עימו או עם האחראים על התחום בעסק. היות והאינטרנט הוא הכלי השיווקי היעיל והטוב בעולם הרי שככל שכמות הגולשים תהיה רבה יותר כן, תגדל שורת ההכנסות והרווח של העסק. כמובן, שחשיפה לקהל רב מחייבת הכנת תשתית מתאימה למתן מענה לכל הפניות המרובות העשויות להגיע מהלקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here