נאיל זועבי: ידע כל מפיץ דיבה ועלילת דם על חיילי צה"ל כי ישלם מחיר צילום: אדהם זועבי

נאיל זועבי , תושב הכפר נין  מועמד ראש הממשלה  לשריון בליכוד הביע שביעות רצון ממה שהגדיר כעוול מוסרי נוראי בעקבות פסיקת בית המשפט הבוקר  המחייבת את איסור הקרנת הסרט 'ג'נין ג'נין' בישראל וכן חייב את הבמאי מוחמד בכרי לשלם 175.00 ₪ . לכתבנו אמר נאיל: " בוקר שמח במיוחד . סופו של הצדק להיראות ולהיעשות. אחרי כמעט עשרים  שנים קובע בית המשפט  שסרט  התעמולה "ג'נין ג'נין " שהפיץ מוחמד בכרי  הוא עלילת דם מרושעת, עלילת כזב , עלילה מרושעת שכל מטרתה הפצת שנאה נגד מדינת ישראל וחייליה. החלטת בית המשפט  לאסור את פרסום הספר והטלת קנס על הבמאי שהפך את צה"ל  לפושעי מלחמה, היא אות כבוד למדינת ישראל. ידעו הטרוריסטים , ידעו מפיצי הרעל על מדינת ישראל שיש מחיר לכזב, לעלילת הדם."

 

לפני כעשרים שנים פורסמה לראשונה עלילת הדם הנוראה על הטבח שלכאורה ביצעו לוחמי מצה"ל במחנה הפליטים ג'נין , העולם האמין מבלי שחקר ובדק את הניסיון הפלשתינאי שבתחילה קנה לו אחיזה במציאות ,לאחר טבח המוני במלון 'פארק' בליל הסדר , רצח נתעב בו ניטלו חיי  יהודים , החליטו ראשי המדינה לצאת לפעולה צבאית 'חומת מגן ' מבצע לביעור קיני המחבלים בעיר הטרור דאז,  ג'נין.

המבצע הממוקד גבה קורבנות בקרב חיילי צה"ל אשר אף האו"ם קבע כי היה מופת של מאמץ עילאי שלא היה כדוגמתו בתולדות המלחמות בעולם ,אשר נהג במוסר לחימה ובטהר הנשק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here