הכשרה מקצועית למטפלות בגיל הרך בהובלת מכללת

מכללת דעת- מוסיקה ושילוב אומנויות, מכללה ארצית ללימודי תחום החינוך המוסיקלי בגיל הרך תפתח את המחזור השני של קורס ריתמיקה- מוסיקה בשילוב תנועה, המיועד למטפלות בגיל הרך המעוניינות להרחיב את הכשרתן ולהוסיף מקצוע נוסף לסל הכלים שלהן.

שלוחת המכללה בעפולה קיימת כבר שנה שנייה בהצלחה מרובה בשיתוף רשת שחקים עפולה ועיריית עפולה. במהלך ההכשרה ילמדו המשתתפות את שפת המוסיקה כשפה שניה בקשר עם הילדים, לימוד מוסיקלי בשילוב הנושא הנלמד בגן: עונות השנה, חגים ומסיבות. הקניית כלים ומיומנויות בלימוד מושגים מוסיקליים, פיתוח קואורדינציה ,שמיעה, קצב, הכרת התווים, סולפז', שימת דגש על המוסיקה כחוויה, הבנה והטמעת המוסיקה דרך התנועה. שילוב אמנויות – לימוד תחומים נוספים: תנועה, מחול, סיפור ואמנות ופיתוח חשיבה יצירתית. בוגרות הקורס יוכלו להשתלב בצהרונים ובגנים ברחבי העיר עפולה.

שירלי יצחק, מנהלת בית אשכול ותחום גיל הרך ברשת "שחקים עפולה": "שילוב תחום המוסיקה עם הגיל הרך הינו נושא חשוב מאוד בהתפתחות של הילדים שלנו. מחקרים מדעיים מצביעים על כך שללמידה ולהאזנה למוסיקה יש השפעות משמעותיות  על התפתחות המוח של תינוקות ילדים ומתבגרים ועל כן ישנה חשיבות גדולה בקידומו של תחום הריתמיקאיות שפוגשות את ילדינו בכל מסגרות החינוך לגיל הרך. מכללת דעת, שמובילה את מערכי ההכשרות בתחום המוסיקה בעפולה מעניקה למשתתפות את האפשרות לצאת עם מקצוע ביד ולהעניק ערך נוסף לילדים. מסלולי הלימוד של מכללת דעת מתווספים לשורה של הכשרות בתחום הגיל הרך שקיימים במסגרת הרשת ולשלל הפעילויות והפרויקטים הממוקדים בגיל הזה. אני מזמינה את התושבים להצטרף"

הכשרה מקצועית למטפלות בגיל הרך בהובלת  מכללת "דעת- מוסיקה ושילוב אומנויות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here